Veckans 7 pass gjort idag!

Oj, känns som om det blivit jätte mycket träning den här veckan! Idag räknade jag ut att jag gjort mitt sjunde pass. Det är bra gjort tycker jag, men kroppen blir sliten! Så på lördag ska det bli skönt med en vilodag! Tänkte ju att det skulle bli en vilodag idag som jag tidigare skrivit, men så blev det inte.. Skjuter alltid upp vilodagarna!... Tror det blivit så mycket träning för jag inte varit med min pojkvän på hela veckan och inte så myclet plugg, men imorgon får jag träffa honom igen! 

Men dagens rygg pass gick bra. Körde 35 minuter effektivt pass + några magövningar i slutet. 

Lastdrag: (vet ej vikten) men höjt mig ifrån 55kg!! Skit glad! 

6x5 st 
Både framför o bakom huvudet.

Rygg övning med hantel: 
(Tre olika övningar) 
12 kg & 6kg

Chrunches
3x12

Fällkniven: 
3x12

Sneda chrunches
3x12

Sen avslutade jag passet med denna magövning: 

(Sedan upp igen & ner) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0