Legday is finally over

Tidigare idag så körde jag ben. Passet gick rätt så bra och framförallt snabbt. Körde squats, benspark, benpress,rumplyft och marklyft fast med hantlar. Körde på tugnt på knäböjen med 80 kg! Mina ben skakade redan efter första övningen som var knäböj! Kändes gött! Idag för första gången den här veckan så skippade jag konditionen! Har funderat hela veckan och varit lite rädd för att mina muskler ska tyna bort pga. mycket cardio men eftersom jag inte kör så länge så är det okej. Och ska nog börja med BCAA igen, fan vad dålig jag är på att använda kosttillskott haha...dock så är det snart slut så det är väll därför jag blivit dålig på att använda det.
 
Kom hem vid 3 ungefär och då fikade vi lite och sen så gick jag ut och köpte två julklappar och hårfärg till mig. Så direkt när jag kom hem färgade jag håret, samma gamla vanliga mörkbruna färg. Men det passar mig bäst! Första studen idag som jag tagit det lugnt, och gud vad hungrig jag är känner jag!! Min mage skriker efter mat. Men tur att potatisgratängen är i ugnen och köttet är påbörjat! :)
 
Har också hunnit med att slå in julklappar idag, dock så ska jag nog köpa en till imorgon till Andreas om jag kan ta mig till marieberg!
 
Inače nevolim kokos,al' ova slika je prejaka.♔ | via Tumblrwishing for revolution | via Tumblr<3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0