LEGDAY is over!

Hej på er! 

Imorse så ringde klockan 05.50 o det var bara att stiga upp för att kämpa sig igenom sista skolveckan för den här terminen. Shit vad fort det gått, redan 1 termin av 1an har gått.. Men det är bra, då tar jag snart studenten om det fortsätter gå så här fort haha! Men det som tar mig upp nu på mornarna är att jag har mina fina vänner i skolan! 

Men om vi struntar inde där nu så efter skolan gick jag till gymmet. Först vart det en halv timme PW/löpning på bandet och sedan ben. Var klar klockan 6 haha. 2 timmar som bara flög iväg. Men nu börjar jag komma upp i ganska tugnt så då tar det längre tid också! När jag kom hem så var jag själv hemma så jag fick göra mat till mig själv, det vart ris, broccoli och kycklingfilé! Smakade bra! Till efterätt vart det lite annanas, choklad o grädde bara för att det såg så gott ut lixom.. Hehe!



Finns mycket kvar att ge och att bygga!

Det vart basic övningar idag som squats, Benpress, dead lifts och en övning för rumpan/benen. Mina ben skakade iallafall efter åt så det vart ett helt perfekt pass. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0