Rygg torsdag

hej!
 
Tänkte egna detta inlägg åt att skriva lite hur jag ändrat mina träningsrutiner. Ett tag körde jag ingen kondition alls men nu har jag börjat med att gå PW's 3 gånger i veckan ca. 50 min! Sist tyckte jag att det gick väldigt fort (gick 50 min), men alltid är det inte kul. Ska även börja ändra min mat lite, försöka äta mer ''rent'' inte så mycket såser så som ketchup och sånna typer. 
 

Det här gör jag för att försöka tappa fett men samtidigt bygga muskler. Och jag är ingen expert på det här eftersom jag äter och tränar hur jag vill och bestämmer helt själv allting. Men nu ska jag börja be om hjälp o förhoppningsvis så kommer det att bli bra :) Tidigare i höstas så uteslöt jag kolhydrater - nästintill för att förlora fett men det vart ingen bra inverkan, mådde jätte dåligt och kräktes tillomed. Så det kanske inte var något för mig, eller så får jag ge det en till chans när jag är mer redo!
 
Till er som vill börja träna och äta hälsosamt och verkligen gå in för det seriöst så skulle jag tipsa er om att köpa ett kost- och träningsschema av en erfaren! 
 
Just nu sitter jag och har lagt saker i kundkorgen som jag ska beställa imorgon med mamma, eftersom jag kan ju inte det själv.. Men ska beställa proteinpulvret ifrån fitnessguru som jag la upp för någon dag sen och en ny shake, samt ett ipad skal dock är inte det ifrån fitnessguru hehe! Ska beställa Strawberry White Chocolate och hoppas det smakar bra! 
 
Förresten så skulle jag vilja ha tips om frukostar.. jag är så trött på att äta bröd till varje frukost och jag känner mig ohälsosam - vill helst baka brödet själv så jag vet vad det innehåller. Men läste på en blogg att hon gjorde som en milkshake av sitt proteinpulver och det skulle nog funka susen för mig, så ska pröva det så fort min beställning kommer :)
 

Nu ska jag byta om, dricka kaffe, ta bilder och sedan åka till gymmet o köra slut på min rygg trots träningsvärken i biceps.. 
 
Ni får en bild i repris. Eftersom jag gått upp ännu mer i vikt hoppas jag det är muskler på ben och rygg.. Känns som om allting står helt stilla nu! Så hoppas mitt nya lilla ''schema'' kan ge en förändring. :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0