trött ikväll

Gokväll! 
Idag var jag ledig. Jag njöt av att få ligga brevid min älskling imorse och se på honom när han sov. Verkligen världens mysigaste morgon. Kliade han i håret och strök honom över kinden, vem vill inte vakna upp till något sånt varje morgon. Tänk om alla dagar var som idag. Vid 11 så åkte jag och pappa till Marieberg o stress shoppade de sista julklapparna. Köpte julklapp till min farmor, Fia, Andreas föräldrar, till klass-julklapps-bytet och till mig själv köpte jag 2 par strumpbyxor och en nu pincett. Tiden sprang iväg och klockan var redan 4 innan jag kom till gymmet trots jag var ledig idag. Ville försöka komma dit tidigare då de oftast är mindre folk, men andra viktiga planer kom i kläm. 

Idag körde jag biceps och triceps på gymmet. Inte så mycket mer o säga än att det gick bra!? 30 min PW också. Go avslutning på denna dag. Körde biceps curls med stång och hantlar och med redskap och med lös vikt. Även triceps push Downs med rep och med redskap och med hantel. 

Måste göra naglar innan jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0