Lördag som jag längtat

Hej!

Idag vakade jag upp brevid min älskling utvilade båda två! Vi låg kvar en stund innan vi gick upp och käkade lite frukost. För mig vart det två knäckemackor, kaffe och mjölk! När vi ätit upp så tog vi det bara lugnt i soffan framför musik hjälpen, mysig morgon! 

Jag och Andreas hade ingenting att göra efter en stund så vi gick upp och gjorde rent badkaret som inte är använt på länge och tappade upp ett bad, lite badskum och tände ljud och hade med oss julmust. Så mysigt var det och vi satt och pratade om allting. 

Sedan gjorde jag en god lunch till mig, Andreas och pappa som kom hem perfekt till lunchen haha! Det vart köttfärs, ris (knappt en deciliter ris för mig) och broccoli och ett glas vatten. Så gott och så nyttigt :) Nu tog vi lite efterrätt också - en kopp kaffe!

Ska skriva ett inlägg om min träning de senaste dagarna också :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0