Kör bara kör!

Hej! 

Kom hem för ungefär en timme sen och upptäckte att det fanns pepparkakor hemma. Vad gör man då? Visst är det inte så nyttigt men nu såhär i juletid så skippar jag i att pepparkakor, lussebullar, knäck och allt julgodis vad det nu finns är onyttigt! det är bara jul en gång om året och då tycker jag att man kan få njuta!

Skoldagen gick bra men gud så trött jag var. Det blir att hoppa tidigt i säng ikväll! Vart klar med min Bokrecension som jag skrev på. Tog också hem mitt historia arbete men datorn var tydligen inte hemma, så kan inte jobba något på de..

Just nu ligger jag i soffan och har det hur skönt som helst. Kollar programmet om Nelson Mandela men ska snart gå ut och hitta någon julklapp. Vi i klassen ska köpa varsin julklapp mellan 10-30kr och sedan ska vi ge till varandra. Det blir nog väldigt lyckat!

När mamma kommer hem så ska vi åka till Djupadalsbadet här i Kumla. Jag ska gymma i vilket fall och kanske basta om det finns tillgång till det efter man gymmat! Det vore hur skönt som helst! Efter träningen ska jag äta en god middag som kommer innehålla lax!


En bild på mig. 
har så mycket att berätta för er! För det första, så saknar jag bowlingens gym så mycket... Men tur att jag kommer gymma där varannan vecka om inte mer! På bilden pallade mina småben 80kg Squats på egen hand :) nyss var 40 kg hur jobbig som helst. Tack vare MYCKET MAT har detta skett.. Så glad!


Kommentarer
Moa

Har du flyttat till Kumla?

Svar: Japp
rebeccaafitness.blogg.se

2013-12-10 @ 19:45:44
URL: http://moakumlin.webblogg.se
Moa

Med vem? Mamma eller pappa? :)

Svar: Mamma :)
rebeccaafitness.blogg.se

2013-12-11 @ 13:18:48
URL: http://moakumlin.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0