Puh. Dagens pass over and done

Gokväll! 

Vid halv 4 åkte jag till gymmet och köttade av ett biceps pass. Puh vad det var jobbigt! Men kul! Fick värsta pumpen haha, vad kan allt det bero på? Jag körde biceps i en timme med biceps curls, biceps med stång, biceps med redskap som jag brukar kalla det och en till övning som var jobbig för underarm och biceps! 

Avslutade passet med 10 min på crossen. När jag kom hem till Andreas käkade jag en banan o ett glas mjölk och skrev klart om källkritiken på mitt historia arbete som gick superfort och nu ligger jag bara i sängen och ska snart kolla på ikapp julkalender lite. Andreas och jag såg två avsnitt igår och ska sakta men säkert komma ikapp :)

Nu är 9 pass för denna vecka avklarade! Då har jag räknat med konditionen i passen som jag kört tillsammans med styrka. Konditions passen jag räknar med är de som jag gått/sprungit! 

Hoppas ni får en bra kväll! Senare ska vi beställa hem mat ifrån pizzerian, ska vara lite nyttigare o ta en kebab sallad:)



Kunde knappt spänna armen pp sista bilden för min underarm var helt crazy efter en övning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0