Shoulders is my favorite

Hej på er! 
Igår fick jag jullov. Hur skönt som helst, verkligen behövligt! Jag var hemma vid halv 1 och då gick jag till gymmet! Vart ett bra axel pass samt 15 min kondition och då sprang jag hela tiden. Igår gick det så lätt att springa o det var första gången på länge som det var de. Nu har jag kört kondition hela veckan, varje dag blandat med PW och löpning och min kropp börjar faktist visa bra resultat, känner mycket "slankare"i kroppen vilket känns bra. Så igår vart det ett axel pass med axel press i maskin som tog bak o fram på axlarna (som jag också ökade i vikt på!!) axel press med hantlar, sido lyft i maskin sen avslutade jag med 15 min löpning. 

Kvällen vart att jag, Andreas och fler kompisar spontan festade haha. Super kul var det! Vart en bra kväll tillslut o vi kom hem innan 3 så vi vaknade vid 10 idag. Trötta, så idag blir det en vilodag! Man måste passa på att njuta lite ibland och välja bort träningen också, det tycker jag är viktigt. Återhämtning är viktigt och rätt skönt också! ;) 

Spännis bilder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0