Back attack

Hej!
Blir ett sent inlägg men har inte hunnit bloggat idag.. Jo skolan idag rullade på som vanligt, dock så sjukt segt att sitta och jobba när det är sista riktiga skoldagen lixom... Men fick iallafall en väldigt bra sak gjord idag o det var att mitt historia arbete blev klart så det är bara att lämna/skicka in det! Skönt att nu är precis alla saker klara, har ingenting att lägga mer energi på detta är utan nu är det bara att njuta, njuta och njutaaaa! Jag och Andreas samåkte hem idag och sedan åkte jag till gymmet!

Jag körde 20min kondition och rygg idag. Alltså passet gick inte alls bra i början men sen i slutet så gick det bättre o bättre! Alltså, alla dagar kan ju inte träningen gå bra... Så äre ju, vilket är tråkigt haha för då blir man ju på sämre humör. Men vart glad att till slutet så vart det mycket bättre och roligare! Körde lastdrag, breda mest och några smala, rodd, hantlar och ja lite allt möjligt namnen på allt ska ju va så komplicerade.. 

Resten av kvällen spenderades hos Andreas. Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt samt att på fredag går jag på jullov i 2,5 veckor! Skönt..nu ska jag gosa ner mig hos min prins. Godnatt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0