Länge sen

hej! Oj.. nu var det länge sen.. men trots det så har ni hållt er kvar!
 
Livet rullar på som vanligt, i skolan är det sådär lagomt mycket, träningen går bra men dock så har jag åkt på en förkyldning vilket är lite jobbigt. Men just nu för tillfället så sitter jag i skolan med mina vänner uppe i samhällsverkstan och skriver lite på våra arbeten, vi har igentligen spanska men läraren kom aldrig så vi satte oss här uppe och fördriver lite tid till annat viktigt. Egentligen är det ganska skönt att missa spanskan, för det är så hilma tråkigt, samt att vi hade ett litet läxförhör..
 
I fredags hade jag ingen tillgång till gym men tur att vi har stora ytor hemma så jag kunde dansa loss lite afro! Väldigt bra träning, och framförallt kul. Den nya dansen vi lärt oss har väldigt mycket hopp och sånt i så man blir väldigt trött och anfådd! Dansade i 30-40 min och sedan gick jag ut i snöstormen på en 30min's powerwalk som slutade på lite mer än 4km! Lite fredagskondition :D Klockan slog sedan äntligen halv 10 och då åkte min älskling mot mig, som jag längtat efter honom. 5 dagar utan honom men nu är han äntligen hos mig igen! ♥
 
Jag och andreas umgicks hela helgen så jag tog två vilodagar pågrundav min förkyldning i hopp om att det skulle bli bättre men inget mirakel uppstod.. Istället åkte jag på kalas och njöt av god fika.
 
Idag ska jag träna inne i Kumla, får se hur det går!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0