Tisdag

Gokväll.

Orklös dag. Skolan gick fort. När jag kom hem hade jag ingen lust att träna alls.. Ville typ spy på det. Så tog en vilodag! Skönt när man bara kan bestämma själv sådär ;) 

När jag kom hem i eftermiddags så hade skolkatalogen kommit så jag smsade Andreas o sa att han skulle skynda sig hit! Han kom som ett skott, så satte vi oss i min säng och pratade om allt och kollade igenom katalogen. Kollade genom h&m's katalog också, man vill ju ha allting... Shoppade ju senast i förrgår!! Men när man har pengar kan man få skämma bort sig lite kanske... Men hoppas mitt paket kommer snart som jag beställt!! 

Jag drack blueberry muffins the och en rostad surdegsmacka till. Och några mjuka pepparkakor. Favoritmaten typ. Packade ihop mina grejer och åkte till Andreas där vi bara latade oss. Nyss så åt vi hamburgare och goda grönsaker till och istället för bröd tog jag salladsblad! Så nyttigt blev det! Men snart ska jag ta något mer o äta så jag håller mig hela natten :) härom natten sov jag jättedåligt och mådde så illa så jag var super nära på att spy för jag ätit för dåligt... Usch vill komma in i mina matrutiner jag hade förut, annars växer jag ju inte!! 

Juste... På lördag så ska jag pröva på att gymma på Njoy i Kumla! Aldrig varit där, eller någonting men hoppas det är ett bra gym! 


Myste tillsammans med Andreas och mamma igår och hade lite fika på kvällen! Glöggen och skumtomtarna är ett stort tips! 


Kommentarer
Moa

Mammas kille tränar på Njoy och han tycker att alla där är dryga och snobbiga, men jag vet inte.. Aja lycka till! :)

2013-11-28 @ 11:03:23
URL: http://moakumlin.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0