Veckans träning

Iförrgår så körde jag ett grymt, svettigt, tugnt och underbart ryggpass: mina armar skakade där ifrån. Körde också 40 min kondition med en blandning av löpning och PW :) 

Ökat i lastdrag till 85kg

I veckan har jag även hunnit med ett gött benpass trots under passet var jag trött och hungrig.. Men dagen efter hade jag träningsvärk så tror det gick skapligt! Men viktigt att ladda med mat innan! 
80kg squats 

Igår vart det ett långt axel och triceps pass. Triceps är bland det tråkigaste att träna enligt mig, men det gick väldigt bra och axlarna fick jag grymt bra kontakt i. Körde också en halvtimmes löpning och gick av passet efter 1,5 h. 

Den här veckan har jag börjat att springa mer än förut eftersom jag vill få en mer fit kropp och vill framhäva musklerna. Idag blir det biceps och mage och kondition. Imorgon vilodag :D måndag på't som vanligt! Min tränings glädje är tillbaka. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0