Diss till djupadalsbadets gym

Förut så åkte jag iväg och gymmade på djupadalsbadetsgym, och hade stora förväntningar eftersom det är dyrt, nybyggt och väldigt fint och stort. Visst, gymmet var fint, det var fräscht.. Men det var bara massa maskiner i princip, och jag gillar hantlar och vikter.. Är inte direkt van vid ett sånt topp nytt gym. Heler så fanns det inga konditions maskiner?! En ända cykel.. Som bara stod där? Vafan? Ne fy! Jag hade planerat att köra ett konditions pass.. Och då blev jag ju super glad när jag kom dit verkligen. 

FET DISS! Längtar till imorgon för då ska jag gymma i Laxå. Mitt favoritställe. Kommer verkligen inte börja gymma på Djupadalsbadet iallafall...

Fick knappt till ett så bra ryggpass jag ville. Fick inte heller springa. Glad tjej? Nej snarare tvärt om. Förstört typ hela dagen... 


Mitt mellanmål igår


Kommentarer
Mari

Dom har ett "konditionsrum" alltså ett rum med bara springband, cyklar osånt haha. Tråkigt att du missade det :(

Svar: Ja.. Men kul o stå i ett rum :( haha
rebeccaafitness.blogg.se

2013-12-10 @ 21:54:49
URL: http://marilapintaival.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0