gokväll

justnui skrivande stund sitter jag med en banan i ena handen efter ett rygg pass samt lite axlar på gymmet! Nu ärr banane öppäten. haha. Förut gillade jag inte alls banan men eftersom det är så bra efter träning och mellan middagen som nu så är det ju bäst att börja lära sig tycka om det! Än så länge är det helt okej, dom ska helst vara lite gröna! :) 
 
Kan förresten meddela er vad jag tyckte om proteinpulvret! Jag gillar det väldigt mycket faktist. Det har en väldigt god smak. Dock så har jag bara druckit mina ljumna men tror proteiner är mycket smarrigare när den är iskall! Tror mycket på att man måste lära sig dricka det, komma igång med smaken lixom.
 
Men dagens pass gick väldigt bra! Körde rygg, tungt: 
Lastdrag breda och smala med två olika redskap
Sittande kabel rodd 
Enhandshantelrodd
Lyft med hantlar 
 
Axel press i maskin (fram o baksida)
Axel press m hantlar 
Axel lyft m hantlar
 
Körde på lugnt med tungt med axlarna idag för tidigare i veckan hade jag så ont i ena axeln så jag knappt kunde lyfta något men nu som tur är har det gått över. Kanske hade sovit konstigt eller lyft något konstigt?
 
Nu väntar jag på att middagen ska bli klar och på att Andreas ska komma. till middag blirdet kyckling och potatis!
 
Bjuder på inspo ikväll
(1) healthy | TumblrStay Beautiful: #ThinbeautifulFemale Cyclist -- look at her form. | MotivationUntitledFemale Fitness Motivation | via Tumblr
sista bilden.... DREAM LEGS!!! Never skip legday! 
 


Kommentarer
Mari

Ska du säga :*

2013-12-08 @ 08:01:19
URL: http://marilapintaival.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0