Inte varit så bra på att blogga..

Hej på er! 

Senast som jag bloggade var i torsdag så kan börja berätta lite om fredag... I fredags efter skolan åkte jag till Örebro och träffade Alva. Vi shoppade, åt och snackade massor. Jag köpte en tjockare cardigan, smycken, iphoneskal,  en julklapp, torrschampo och en ny bh! Jag hade en träningsfria dag men det vart mycket att gå på stan! Vi köpte massa godis o chips och drack cola!

Igår, lördag vaknade jag och Alva vid halv 12, åt gröt och macka och kollade tv en stund innan Andreas kom och hämtade mig. Då åkte vi till honom och tog det lugnt! Hans syster och mamma bakade lussebullar så vi mumsade det och efter de åkte jag och tränade ben. Veckans andra benpass! det tugnt och jobbigt, ville nästan bara där ifrån ibland haha men så skönt när det var över. Vi åt en god middag och myste massor med choklad och Andreas åt chips. 

Idag ska jag på kalas och sen ska jag nog köra rygg på gymmet :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0