Bra dag idag

Hej på er!

Idag så gick jag i skolan, spanska redovisning.. Annars ingenting annat som var speciellt. Dagen rullade på. Jag var hemma vid halv 3 och väntade på att mamma skulle sluta så vi kunde åka och hämta nycklarna till lägenheten. När vi hämtar dom tog vi en god fika, smörgås med ägg o kaffe och gick lite på torget och kollade i en inredningsbutik och handlade mat. Vi packade även upp lite saker till lägenheten så det blir lite mindre till lördag! 


Men nu till själva grejen som jag är så glad över nu... PB i squats!!! körde alltså ben på gymmet idag, and yes my legs are shaking. Passet gick väldigt bra, fick hjälp på gymmet så gjorde PB i squats 70kg men hade aldrig klarat det om ingen hade pushat mig o hjälpt mig så mycket! Oerhört tacksam för hjälp o respons o så snälla ord som jag fick!! Dock tror grabbarna att jag lätt klarar 80kg... Men nja.. Haha.. 70 kg var iallafall person bästa :D 

Nu ska jag ladda med havregrynsgröt och en proteinshake ifrån nya proteinet. Strawberry white chocolate ifrån fitnessguru.se! 




Plåtade nerdersta bilden på läxor.. Ska skriva klart mitt referat och argumenterande text. Prov på fredag!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0