Stockholm stad

Hej! Dålig bloggning ifrån min sida.. Men har haft fullt upp. Igår umgicks jag med familjen och med Andreas. Vi åkte hem till mig och duschade o la oss framför Baksmällan 2 och sen somnade vi efter flugjakt haha! Vaknade tidigt imorse vid halv 6 när Andreas skulle iväg men sov en halv timme till - var ju tvungen att vara utvilad till en dag i Stockholm! Somsagt så var alla samhällsklasser i Stockholm idag, åkte i en jätte fräsch buss dit ( de bästa var att det fanns eluttag).. Sedan när vi kom dit så fick vi gå på stan. Jag och två klasskompisar gick in på gallerian och köpte frozen yoghurt och pratade. Sen strax efter det var det dags o gå tillbaka o möta upp alla för att göra studie besök på/i (??!) synagogan. Det var väldigt speciellt och samtidigt lite sorligt. Sedan hade vi ännu egen tid i stan och då så kollade vi runt inne på Zara och sedan käkade vi på Max. Jag tog de nyttigare alternativet, en delifresh kycklingburgare m. äpplebitar + ramlösa. Men dagen är inte slut här! Klockan är fyra och vi ska åka mot tv-huset! Vilket var så mycket intressantare än vad jag trodde. 

Så jag var hemma vid halv 10 så jag har kört ett litet crossfit pass här hemma med olika övningar alla i sträck samt några intervaller, hm.. Det var väll sådär. Jag är så trött på min kropp, är verkligen inte nöjd med den. Men då gäller det o kämpa ännu mer och kanske lägga om kosten lite. Ska prata med en i veckan. 

Hoppas ni haft en bra/bättre dag än mig! 
Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0