Sovmorgon!

Godmorgon! Stallde klockan på 08:30 och snoozade lite.. sköönt! Börjar klockan halv 12 idag. Men bara för att lärarna är sjuka, annars är det inte såhär bra på onsdagar.. Jo,nu är jag iallafall uppe och ska äta frukost, dock vet jag inte riktigt vad jag ska äta, ska åka in med 10:05 tåget så måste äta något mättande så jag håller mig ända tills dess! Ska köpa eller ta med något litet som jag kan äta under dagen eller efter skolan då vi inte hinner äta under skoltid.. 
 
Igår var det 1 timmes afro dans på schemat! Kanske inte låter så jobbigt? Men jo, det blir vad man gör det till :)
Igår fick jag också en kommentar om jag kunde förklara bättre om hur jag tränar magen. Tänkte ta lite bilder idag om jag hinner och visa er. 
 
Ha en bra dag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0