Söndag utan söndagsångest

Hej på er! Vilken dålig bloggare jag är...

Började med att ta en sovmorgon. Igårkväll så var jag och Andreas med våra underbara fina vänner och planerade inför fredag bland annat. Dom drack lite och vi körde runt på dom! Sen så var vi också till mc donalds och käkade, mm. 

Idag så har vi varit på Marieberg och letat vinterjacka till mig. Det gick inte bra alls. Vart arg för ingenting passade mig. Men tillslut fann jag en jacka som får duga :) 

Dagens träning vart ett snabbt biceps/triceps pass med övningarna biceps curls, biceps m vikt, biceps m redskap (vet ej vad man ska kalla det, kan visa bild) triceps m redskap och vikt.

Nu bjuds det snart på underbart god middag. Potatis kroketter och kött samt äppelpaj som efterrätt! Underbar helg. Imorgon startar höstlovet!

Triceps m redskap




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0