Ser ni vad jag ska baka för något?

Ska försöka mig på att göra nyttig nutella! Kan lägga ut recept om ni skulle vilja ha det efter jag gjort nutellan och sattt betyg på den själ, kan ju misslyckas totalt! Dock hinner jag inte göra det idag... plugg och mys med pojkvännen och träning står på schemat. Så måste sätta igång nu om jag ska hinna med allting. Ikväll är det afro halv 8 så innan det ska jag köra rygg på gymmet också :) Älskar att köra rygg! Ska köra tungt idag! Super taggad! Vill att den ska växa!
 
 
 
För övrigt så vet jag bara att det är mycket att göra i skolan... har tre prov nästa vecka, men det ska och kommer förhoppningsvis gå galant! Mest nervös inför matten, men bara att plugga så klarar man allt! :) Man måste ha en positiv tanke, annars kommer man inte lika långt! 
 
Tänkte skriva ett litet motivations-inlägg också. Så stanna kvar en stund! Puss
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0