Rygg pass

Hej!
 
Skoldagen var seg idag, gjorde knappt någonting på någon av lektionerna! I o för sig kan det väll vara skönt, men väldigt segt att bara sitta o vänta också. Men var iallafall hemma halv 3 och då började jag slå in mammas andra paket som jag köpt till henne. Hon slutade klockan tre så när hon kommer hem ska jag ge henne paketen. Kokade lite kaffe och gjorde iordning två brödskivor med ost på och ett glas jucie till mellanmål. 
 
Som rubriken säger ska jag köra rygg idag. Brukar köra rygg och ben minst två ggr i veckan, de är lixom de största musklerna. För några månader sen så gillade jag inte alls att träna rygg och ben, speciellt inte ben. Men nu tycker jag att det är super kul!! Men först innan dagens ryggpass ska jag vara hemma en stund med min familj. 
 
Efter gymmet kommer Andreas =) Mysigt. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0