Redan torsdag imorgon..

...ja, höstloven går lika snabbt som vanligt! 

Senast jag skrev så skrev jag att jag inte skulle träna för jag kände mig så dålig. Men efter mera mat i magen så tog jag mig till gymmet o körde cardio, axlar o biceps. Gick fort, bra o effektivt! 

Igår umgicks jag med Alva. Vi köpte Ben & Jerry och åt framför filmer, snackade massor o planerade till helgen. Snart är sen äntligen här! 

Idag klockan 3 efter mamma slutat jobbet så åkte vi till Marieberg och shoppade, fikade och åt mat. Jag köpte en skjorta ifrån HM, ett par träningsskor (åh, så kär) och en present till pappa som fyller på fredag! 

Nu på kvällen kom Andreas och vi har bara legat i sängen och kollat på program på min iPad och duschat. Ska nog lägga oss tidigt ikväll för han ska jobba och jag ska upp vid 8 för att gå ut o gå sedan åka till Örebro med Alva för en shopping dag! 


Idag tog jag en vilodag. Umgicks bara med dom jag tycker mest om och struntade i resten! Känns så skönt. Ibland känns det bara som om man vill satsa allt inom tärningen, men ibland inget. Idag var en sån dag, så jag struntade i att gå till gymmet. Ångrar mig inte alls!

Jag i skjortan jag köpte på HM för endast 149kr! Så det gör inget ifall jag skulle ändra mig eftersom jag tvekade liite.. Men det känns ändå som ett måste att ha en skjorta! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0