Redan onsdag imorgon?

Hej på er!

Startade denna dag med en god frukost som bestod av havregrynsgröt! Och juste nu har jag ätit upp min havregrynsgröt som jag gjorde iordning för mellanmål! Ja, jag älskar de. Nu sitter jag med matteboken framför mig o skulle behöva sova, men då sover jag ju bort hela dagen och det blir inte bra. Idag hade jag tänkt umgåtts med Andreas fast han var tvungen att jobba över men vi får se hur det blir. Ikväll har jag afro också halv 8. 

Ska snart sticka iväg på ett rygg pass tror jag det blir, o lite biceps kanske beror på hur mycket jag hinner. Men ska väll fortsätta med plugget så man kan sticka iväg o träna en sväng snart :)


Ååh nu vart jag super sugen på att köra axlar!! Aja, vi får se vart de slutar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0