Progress bilder!

Tänkte dela med mig av några progress bilder. Några bilder är dåliga och några bättre men man ska se ganska bra ändå hoppas jag :) 
 
 
2011/12. Jag struntade i vad jag åt och kunde ingenting om träning o hälsa. Tränade dock fotboll.
 
På våren 2012 började jag träna mer än bara fotboll. Började springa flera mil i veckan och gick ner mycket i vikt. På den här bilden väger jag nästan 49 kg. 
 
 
I början på 2013 så började jag gymma. Men jag sprang fortfarande väldigt mycket. Så jag bröt istället ner musklerna. Åt aldrig efter träningen, kanske bara en frukt. Kroppen mådde inte så bra här tror jag. 
 
Men ändrade tanken och ville få muskler. Sen nu ca 10 månader efter väger jag 55kg. 
 
Är fortfarande inte nöjd med min kropp men varje dag som går kan man jobba på att förändra den. :)
 
Snart åker jag iväg på ett benpass på gymmet och ikväll är det dans!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mari

Hihi tack rebecca, kan bara säga desamma! Så sjukt duktig är du också! :D

2013-10-08 @ 16:38:34
URL: http://marilapintaival.blogg.se
Amanda Johansson

Tack snygging!
Men åh, vad duktig du är alltså!! Helt otroligt att du lyckas hålla motivationen uppe och bara köra på!! Du är verkligen grym. :*

2013-10-09 @ 09:27:19
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0