pain pain, go away

Heey!
 

Dagen har bestått utav skola. Gjorde dock inte så mycket, ett matteprov som jag gjorde på en timme och sedan fick vi sitta och vänta ifall vi skulle ha någon spanska halv 12, som vi inte hade sen tillslut. Så åkte hem med ett tåg vid 12. 
 
Sedan dess har jag suttit vid datorn och gjort ett träningsschema till en kompis som bad om det, hoppas hon blir nöjd med det! Jag är ju trots allt ingen personlig tränare (än) hehe, men kanske kunde hjälpa till ganska mycket med min erfarenhet ändå! 
 

Sen jag kom hem har jag proppat i mig en snickers och kaffe. Ska snart byta kläder till träningskläder och dra ner till gymmet och köra ett hårt pass :) Blir kanske rygg idag igen, det är fan det roligaste som går att göra! Och så ska jag nog lägga till lite triceps också. 
 
När andreas kommer ska jag köpa cola (zero såklart!) så ska vi mysa med det och en film! Inget plugg, så hilma skönt!
 
Drop that... :D Motivational 💥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0