Otroligt trött

I fredags tog jag en vilo dag, det var välbehövligt känner jag. Jag är helt slut i kroppen! Imorgon får det bli en vilodag igen för att vi ska till Stockholm med alla samhälls klasser. Kul, men synd att man inte hinner med att träna eftersom vi kommer vara borta hela dagen. 

Men dagens pass vart ben och 10 minuter mage. Körde vanliga squats, tabata intervaller samt promenad, utfall, lite baksida lår m hantlar, benpress. 
Idag var det riktigt jobbigt var så fruktansvärt trött. Tror att jag måste bli bättre på att återhämta mig, äta mera mera mat o som sagt fler vilodagar. 

Ikväll ska jag äta paj med min pojkväns familj sedan ska vi hem till mig och äta mörk choklad och honungs melon. 


Sån sjuk inspiration



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0