Onsdag

Hej! 

Väldigt trött idag. Och det är jag fortfarande, så det gick lite segt att plugga förut men hoppas någonting har fastnat iallafall fast det inte känns som det.. Just nu la jag och Andreas oss i sängen för vi är så trötta så vi ska ta och vila en stund innan maten.

Ikväll ska vi äta köttfärsås och spagetti och det är en bra rätt innan träningen tycker jag. Har inte hunnit med och träna än för att tåget var inställt till Laxå. Då åkte jag till Örebro istället och gick till gymgrossisten och skulle köpa chokladsås men den var slut... Då gick jag och skulle leta efter en tröja på ginatricot men inget som passade där heller. Andledningen till att jag åkte till Örebro var för att Andreas slutade tätt inpå efter jag slutade, så då kunde jag åka med honom hem! 

Efter maten så ska jag iallafall träna rygg. Är as taggad för det är super kul o träna! Hoppas ni också tycker det! :)



PS. Ska försöka göra nutella efter jag tränat idag! Sovmorgon imorgon så ska gå ut o gå, längtat! Orkar verkligen inte gå ut o gå klockan halv 6 som jag måste gå ut annars... Lite morgontrött! 


Kommentarer
j o h a n n a

åh tack detsamma finaste du!!

2013-10-16 @ 21:18:36
URL: http://johannnakarlsons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0