Måndag och crossfit

Hej! 

Kom hem vid 3 ifrån skolan. Skolan var tråkig, men äntligen är det tisdag imorgon så 1 dag närmare fredag och då får jag träffa min pojkvän igen. Haha, larvig jag är ;) Efter skolan så var jag på ett mottagningsbesök och sedan cyklade jag hem. Nu har jag ätit några riskakor och en skål med yoghurt och linfrön samtidigt som jag läste lite om vikinga tiden. Tråkigt, historia är verkligen så tråkigt! Men det måste också göras. Men nu tog jag en liten kort bloggpaus och uppdaterat som jag inte gjort sen lördags. Andledningen till det är att jag inte haft tid. Livet kom lixom emellan! 

Idag är det crossfit på träningsschemat som gäller vilket är väldigt kul. Men innan det ska jag köra lite rygg på gymmet. Ska ta mig en kopp kaffe så jag piggnar till och sen plugga matte och byta om till träningskläder sen ska jag nog åka ner o lägga mig en stund i solariet. Så skönt! 

En bild ifrån gårdagen






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0