Lördag!

Igår så spenderade jag mesta dels av tiden med min pojkvän. Åkte till honom vid 6 efter jag hjälpt mamma och handlat massor av mat tills idag då det är fest. Men går dagen blev lugn. Jag tränade inte. Jag kände att jag verkligen var hur trött som helst och ville bara hem och vila upp mig. Så jag och min pojkvän och hans pappa beställde pizza. Jag tog en labusola (med skina o räkor), Andreas kommer jag inte ihåg vad han tog men hans pappa tog en kebab pizza med pommes på också. Åh, vad gott det var. 
 
Idag vaknade jag och andreas halv 12 (!!) vi som brukar vakna vid halv 9 på helgerna.. vad hände?! Så vi käkade brunch, rostade mackor (ja.. nyttiga) surdegs bröd! Skit goda! Sedan städade vi upp lite på mitt rum. Efter det vid klockan 2 så tränade jag biceps o lite triceps. Triceps är bland det tråkigaste jag vet..Det gick iallafall bra fast jag var väldigt trött hela passet. 
 
Körde också 25 minuters löpning. Värmde upp med lite mer en 2 km sen resten körde jag tabata intervaller. Idag var det så sjukt jobbigt! Ville bara dö, men samtidigt bara få det överstökat, så jag körde klart allt trots jag var så trött och benen var tunga. 
 
Nu ska jag göra lite sallad till kvällens pajer vi ska äta. Sedan hoppas jag att Andreas kommer :) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0