Lördag

Gokväll på er! 

Idag har jag varit i skolan men var bara där en kort stund för jag skulle på kalas så jag fick gå tidigare. Kalaset var trevligt o mycket gott fika! Jo efter det så åkte vi hem och så böt jag om och stack till gymmet. Andreas hämtade mig en timme senare, så nu ska vi snart duscha och sen äta potstisgratäng, sallad o kött. Gott!

Dagens pass vart lite vad jag vart sugen på, biceps och kondition!

Började med 15 min löpning/pw och sedan körde jag tabata intervaller. (Och innan frukost körde jag intervaller). Avslutade med tre minuter pw som "nerjogg". Det tog 25 minuter.

Biceps curls: 
10-12 inte säker hur mkt de va..
4x8

Bicepscurls: 
5kg 
4x10

10 kg x 4 m "platta"

Biceps med stång 20kg x 3

Biceps övning m redskap vet ej hur många kilo men körde tre gånger 

Nu ska jag umgås med Andreas o hans familj. Äntligen, är så hilma trött o varit det hela dagen vilket resulterar till ett dåligt humör... 







Kommentarer
Anonym

När man läser dina inlägg om din träning och vad du har gjort på gymmet oså, så undrar jag lärde någon dig/visade vilka övningar du skulle göra samt äta för att uppnå resultat? Eller sökte du på internet? :)

2013-10-19 @ 22:19:07
Mari

Ser alltid så tomt ut på ditt gym, är du ofta själv? :D

2013-10-20 @ 15:28:53
URL: http://marilapintaival.blogg.se
Anonym

Så fin rumpa!

Svar: Jaaa, ellerhur, drömrumpan ju!
rebeccaafitness.blogg.se

2013-10-21 @ 18:07:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0