Lite halvdålig bloggning..

...men så blir det oftast på helgerna när man har fullt upp med massa roligt.
 
Jag tror det senaste jag skrev om var mitt biceps pass samt med kondition? Ja, så var det nog.. Men sedans dess så har jag inte gjort så mycket. Tog en vilodag igår ifrån precis allt, både styrka o kondition. Ägnade hela min dag åt att sova ut, vakna brevid min underbara fina pojkvän, äta en god frukost, ta det lugnt o fika med familjen, och som pricket över i:et, en tre rätters på slutet med nyttig vegitariansk soppa/pure samt fruktsallad o turkyoghurt till efterrätt. Myssöndag.
 
Men även i söndags klämde jag in lite plugg eftersom religionsprov stod på dagens schema. Det gick iallafall hyffsat bra! Hoppas jag, hehe.. Men skoldagen rullade på och gick ändå rätt så fort trots den långa dagen. Tur jag har mina fina vänner! ♥ 
 
Ikväll står crossfit på schema som dagens träning samt kondition! Ska springa lite på bandet innan det på gymmet. Ska bli skönt att få springa av sig allt slagg ifrån helgen! Är jättetaggad på crossfiten idag för sist kom Stockholmsresan ivägen.
 
Just nu sitter jag iallafall med en kopp kaffe och ska kolla runt bloggar o sånt, kanske Emma kan börja fixa med min design idag? Headern är ju klar, jag vart supernöjd med den, emma är grym ♥
 
Don't forget to squats! 
Fitspiration | via Facebook


Kommentarer
Mari

Ofta, va roligt! Varför ska du flytta hihi? Ah jag har årskort och det kostar 269 kr i månaden. Alltså jag trivs bra. Eller jag är nöjd eftersom Njoy är det enda gymmet i Kumla (vad jag vet iaf) som har så mycket olika pass man kan gå på eftersom dom satsar väldigt mycket på gruppträning. Det är viktigast för mig då jag tycker det är roligast.

När det kommer till själva gymmet i sig så tycker jag det finns både för o nackdelar för det är inte så jättestort och det är ganska många som gymmar där så beroende vilken tid man tränar så kan det var fullt med folk och isf blir det lätt trångt.. Men alla maskiner bytte dom ut för ett år sen ungefär så dom är fräscha och dom fria vikterna har jag inte lika mycket koll på då jag inte kör speciellt många övningar med det men jag tycker endå det finns massa olika. Haha blev rätt långt svar här nu men fråga gärna om det är något annat du undrar över :D

2013-10-21 @ 17:51:10
URL: http://marilapintaival.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0