Lill-lördag

Gokväll! 

Har haft fullt upp idag. Först skolan, sen hem och plugga tills Andreas kom o hämtade mig. Vi åkte till min pappa och hämtade mina saker och åt lite. Åt tre mackor med skinka o ost + nutella.. Så sjukt gott, grym pwo! Haha, bulk kallas det ;) 

Väl på gymmet så gick jag i 20 minuter på bandet sedan körde jag ett TUGNT benpass. 

Dagens pass såg ut såhär: 

Spuats 50kg
3x4
Squats 40kg
2x5

Benpress 85kg
4x6

Vader vet ej hur många kilo men så tugnt jag orkade x3

Bakrelår m hantlar 3x8 12 kg

Resten av dagen har jag pluggat o nu är jag hos Andreas, vi kollar bonde o myser. Ska kolla igenom matten snart igen. 

Bild ifrån dagens pass 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0