Ingen motivation alls

Har tagit en träningspaus nu (andra dagen) men imorgon är jag på igen! En morgon runda och gymmet, det kan ni ge er på! Med nya skor så är man mer taggad än någonsin. Men kändes riktigt bra med en paus. Man hinner med så mycket annat kul. 

Idag har jag iallafall gått på stan hela dagen med min fina bästa vän Alva. Vi gick runt i massa butiker och vi slösade massa pengar. Vi köpte lite saker tills imorgon och så köpte jag presenter. Det är ju snart jul och farsdag! Jag är nöjd med presenterna så jag hoppas de som ska få dem också blir det! Vi åt på La Baguette och fikade. Mycket skratt vart det också.

Imorgon firar vi att det snart är slut på det här höstlovet med en redig inflyttningsfest! Kommer bli förfix hos mig med Alva och Carro sedan åker vi till festen. Kommer nog bli en lyckad kväll eftersom jag får umgås med världens bästa personer!

Min underbara frukost!
Två surdegsbrödsskivor
En halv avokado
Körsbärstomater
Och en halv avokado på sidan.
Avokado = bra fetter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0