I skolan

Började dagen med en pw! Gick i 40 minuter sen duschade jag och fixade mig till skolan och åt kvarg o drack aminosyror. Sen fick jag skjuts till stationen. Jag började tjugo över 9 idag så därför hann jag med en morgon promenad! Dock gör jag bara det två gånger i veckan..

Nu sitter jag i skolan och har haft engelska och matte. Har lunch nu men ska inte äta riktigt än. Min nästa lektion börjar halv 1 med historia. Sen är det bara en lektion kvar tills jag slutar, skönt! Efter skolan ska jag med mamma och handla inför hennes fest på lördag och träna, sen ska jag umgås med Amdreas hela helgen. Äntligen får jag träffa honom! 

Juste! Köpte en ny shake ifrån gymgrossisten (kanske inte så
Svårt att se) kostade 89kr men väldigt värd pengarna och är super smidig! 



Kommentarer
johannakarlsson

jag försöker att inte göra de men det är så svårt:(

Måste bara säga att du är väldigt inspirerande, att du alltid känns så motiverad och du verkar ha så kul när du tränar!
blir inspirerad och motiverad av dig!:)

2013-10-11 @ 21:39:29
URL: http://johannnakarlsons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0