Höstlovet börjar bra!

Åh. Kände bara imorse att jag ville ligga kvar i sängen när jag vaknade halv 11. Och, det gjorde jag faktist. Det var bara så hilma skönt att ha lov. Att göra precis vad man vill på dagarna! 
 

Om jag kollar tillbaka till förra höstlovet så har jag förändrats ganska mycket, det kommer jag ihåg. Men det höstlovet för två år sen kommer jag mer ihåg. Det var då, som jag fick kontakt med min nuvarande pojkvän. Jag var så glad kommer jag ihåg. Jag umgicks också med min fina vän alva hela tiden, det var lixom vi mot världen. Jag kommer nog aldrig att glömma det!
 

Idag då? För många veckor sen. När skolan började ungefär, så bestämde jag mig för att jag skulle gå upp i vikt och försöka bygga muskler fram till höstlovet. Och när höstlovet kom så skulle jag börja att gå ner i fett procent och få fram musklerna. Nu är höstlovet här, äntligen! Men jag känner mig inte redo än, verkligen inte. Jag har lyckats att gå ifrån 53kg till 56,5 kg. Så jag är en bit på vägen. Men samtidigt då, jag har varit rädd för att få en utåtputande mage, tjocka ben och ja, ni förstår. Så samtidigt har jag även kört väldigt mycket kondition. Men nu ska jag försöka korta ner på det och köra hård styrketräning istället - tungt!
 

Hummlegården i stockholm.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0