Fredagsmys

Gokväll! 

Var inte alls taggad på gymmet idag. Men jag tog mig dit, körde mage och ben och det resulterade till ett bra pass. Var faktist trött i benen efteråt! Det var väldigt skönt att jag körde ändå fast jag tänkte strunta i det! 

Nu har jag och min familj o Andreas ätit tacos. Det var supergott verkligen! Ikväll är det fredag o då är det en självklarhet att äta massa gott. Så ikväll myser vi ner oss med choklad o pringels o cola Zero framför idol. Älskar fredagar! Dock är den här inte lika rolig som alla andra.. Skola imorgon i tre timmar men det ska nog gå bra, får ju träffa mina vänner!

När jag kom hem låg en present på min säng. Det var en nyckelring ifrån Hawaiioch trosor ifrån VS. Det blir man så glad av, tackar o bockar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0