Fredag!

Go'kväll!

Har inte hunnit med någon bloggning idag. Idag i skolan gjorde vi ingenting i princip. Hade en halvtimmes matte och skolfoto. Och ändå var man hemma vid 4, rätt segt! Men efter skolan hämtade Andreas mig och när vi kom hem fikade vi dounts jag köpte på marken idag. Efter det åkte jag och tränade ben och så körde jag löpning och intervaller. Skönt pass! Nu sitter jag hos Andreas o vi har ätit tacos hela familjen. Mysigt och gott. Nu ska vi mumsa chips, godis och marknads nougat jag köpte med. Hoppas colan och dricker bubbel vatten, lika gott om inte godare! 


Grym inspirations bild. Älskar den!

Dagens benpass bestod av
30kg knäböj 8x8 st
60kg benpress 10x6
Baksida lår på boll med kroppsvikt x4
Körde lite vader också då körde jag i en squat maskin 75 kg x3

Körde 15minuter löpning och sen tabata intervaller i 10 min. Underbar känsla efteråt :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0