Fredag imorgon igen?

Shit va veckorna går fort! Redan fredag imorgon igen? Dock så är det inte riktigt någon helg den här veckan för mig för på lördag har vi öppethus på vår skola så ska gå i skolan tre timmar mellan kl. 10 och 1. Segt, men vad ska man göra lixom.. helgen kommer även gå åt till att plugga eftersom jag har prov nästa vecka i 3 olika ämnen. 
 
Men dagen rullade på fort. Satt och lyssnade tillsammans med resten av alla 1:or på en föreläsning som handlade om mannen, kvinnan och det mänskliga. Han var jättebra han som pratade, man satt lixom inte och halvsov med tanke på att vi satt där inne i 2 timmar. Efter det var det lunch halv 12 och åt ett stort lass med potatis och kött samt en mjuk brödskiva. Till efterrätt var det frukt och grädde och jag antar att det var så ''fin'' mat i skolan idag för det är kärlekensdag på vår skola. Sedan klockan halv 1 skulle våra ordinarie lektioner börja. Vi antecknade lite och skulle göra några frågor som jag redan var klar med, så då var det bara att sluta! 
 
Var hemma vid två och det tar ca. 30 minuter för mig om jag går i rask takt hem ifrån stationen så jag tog det som ett litet extra mini träningspass och gick en powerwalk hem, trots allt regn och rusk och kylan. Men, efter åt är det ju så skönt. 
 
Idag har jag lite planer jag måste göra.. för det första så ska jag snart fika med mamma när hon kommer hem vilket är snart och sedan så tänkte jag gå ut på en powerwalk och sedan gå förbi elljusspåret som det kallas och springa intervaller i en uppförsbacke. Efter det tänkte jag gymma och sedan hem för att plugga på religion och svenska. Kvällen får bli en lugn kväll i soffan, vilket det inte blivit på länge :)
 
 
Blir att köra lite axlar o triceps idag :)


Kommentarer
Linnéa

Sv: Aw, tack Rebecca! Men om de är nån som är snygg så är det du :)

2013-10-17 @ 19:05:44
URL: http://linnealarsson.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0