Dagens träning

Hej på er!
 
Dagens planer vart lite annorlunda emot vad jag skrev förut. Ingenting blev som planerat. När mamma kom hem så tog vi en kopp kaffe tillsammans och sedan så satte jag mig och pluggade engelska och förhördes på svenskan, och det känns bra med svenskan så det känns superskönt! 
 
Tränade aldrig på hemmaplan ikväll utan åkte till Hallsberg med mamma och min syster för att hon dansar där i en timme så medans hon dansade så gymmade jag på Allébadet i hallsberg och min mamma solade och bastade. 
 
Började passet med en halvtmmes PW på bandet! Svettigt!

Sedan körde jag biceps och lite triceps och axlar. Fick bra pump i axlar och biceps! Tänkte ju inte köra biceps idag men andledningen till att jag gjorde det var att dem har så bra hantlar där, haha. 
 
Så dagens pass: 
Biceps curls med hantlar: 9kg
6x8 st
 
Bicepscurls med stång: 15kg 
4x5 st förutom sista gången då jag körde 10 istället för 5. Jobbigt!!!
 

Triceps med hantel bakom huvudet: 6kg
3x6
 
Axelpress med stång 15kg 
3x8
 
Med hantlar: 10kg
3x10
 
Nu ska jag äta hemmagjorda köttbullar med potatis och grönsaker samt hemmagjord underbart god brunsås! Musclefood! Under passet hade jag också mina aminosyror!
 Ej bild ifrån idag. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0