Dagens pass!

I ätandes stund så tänkte jag skriva dagens träning. 

Dagens pass: 
Tabata intervaller på gymmet 
20 sekunder löp (snabbaste du orkar) 10 sekunder vila. Upprepade det i 10 minuter. Tiden gick så fort och det var så kul, ja.. Kul! 

Efter det körde jag lite rygg:
En armsrodd 5x3 10kg
Drag bakom och framför naken 10x3 vet ej hur mycket vikt exakt men rund 30kg. 
Körde i en annan rygg maskin också som jag inte vet vad övningen heter. 3x4 st. 

Efter det käkade jag några riskakor (ekologiska lättsaltade) så jag fick energi och även en bar. 

Sedan var det dags för ett crossfit/tabata pass. Vi körde 9st Woods med 20 sek per styrke övning sen 10 sek vila. Till det hade jag mina aminosyror! 

Nu när jag kom hem så gjorde jag äggröra på två ägg och turkisk yoghurt med cocos flingor och både varma och kalla hallon. Samt ett glas vatten. Nu ska jag göra rent min shake sen duscha och sova. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0