Crossfit DONE!

Godkväll på er! 

Idag så sprang jag i 22 minuter innan crossfiten vilket blev närmare 4km. Efter det så drog jag direkt till crossfiten, drack aminosyror o körde igång. Det här passet var riktigt jobbigt, höll på att spy i slutet! Men, det är väll så de ska kännas. Det ska ju kännas att leva lixom ;). Nu när jag kommit hem har jag ätit laxsallad med pasta, (ja, jag äter pasta!!), oliver, bladspenat, lax, oliver, feta ost, ärtor och tomat. Lite vad man hade hemma sådär. Det smakade iallafall bra i munnen. 

Ni kanske ser att min vän Emma gjort om min blogg lite? Hon ska fortsätta imorgon om hon orkar/har tid. Men den ska nog bli klar snart, det tar ju tid om man vill få den riktigt snygg! 

Nu ska jag lägga mig i sängen och få lite sömn. Godnatt på er!


Godaste! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0