Bra pass på actic kompassen @örebro

Gokväll på er! Nästan godnatt ju? 

Jo vad har jag gjort idag då? Om vi ska bortse ifrån träning så gick jag i skolan tidigt till halv 3 sen tog jag tåget till Örebro för att hinna med en shoppingrunda (liten) sedan gå till actic kompassen för ett gympass. 

Idag på gymmet körde jag biceps och lite axlar, men mest inriktat på biceps. Körde lite kondition också, 11 minuter löpning (ca 2km) sen tabata intervaller

Det jag gillar så mycket med tabata intervaller är att det går så fruktansvärt snabbt. Jag brukar köra 10 minuter ungefär när jag kör och det är riktigt jobbigt men samtidigt kul. Och sen så går tiden så fort. Idag tävlade jag lite mot en tjej (på löpbandet brevid) hehe så kunde inte sluta springa för då hade jag ju förlorat... !

Men dagens pass: 
Biceps curls uppvärm. 8kg 5x8
-//- 9kg 5x7
-//- 10kg 5x6

Biceps curls med stång: 
12kg 3x10
15kg 4x7
20kg 5x4

Axel press m. Hantlar 
10kg 3x6 och 2x8

Axel press i maskin 
30kg 3x3 

Åt en bakat potatis med skagernröra på Marieberg och köpte även en ny shake ifrån gymgrossisten som fick följa med hem! Imorgon börjar jag tjugo över 9 så ska upp innan 7 och gå en pw i ungefär 40 minuter. 

Bloggar med imorgon! 

Bild ifrån weheartit


Kommentarer
Juliaa

sv: Naw tack! <3

2013-10-10 @ 13:07:55
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0