Bloggfix

Shoo alla Beccis läsare..! Kommer greja lite här på bloggen, så det kommer se lite stökigt ut ikväll. Hoppas ni kommer gilla den nya designen och fortsätter läsa Rebeccas blogg! :)
 
Uppdatering: Som ni kanske ser är bloggen ännu inte helt klar, men på god väg..! Det är lite kring fältet på designens vänstra sida som ska fixas och sedan ska även texten i inläggen ändras och även den "rosa linjen" ska bort. Jag själv har lite läxor att göra så måste tyvärr lägga ner tid på det. Bloggen är förhoppningsvis klar imorgon, kramar på er. 
 
Ännu en uppdatering 
Bloggen är snart helt klar, lite kring spalten till vänster som måste fixas och även presentationen då.. Detta kommer bli klart till 100% imorgon, men jag vill få in mer kommentarer om ni hittar något fel eller om det är något ni skulle vilja att jag ändrar på? På min Mac såg jag inte problemen med texten så det är jättebra att ni meddelar om något mer fel uppstår! Annars vill jag väll tacka för mig och hoppas ni gillar den nya designen.. :)
Nu ska vi ju även försöka sprida Rebeccas inspirerande blogg, så om någon är intresserad av ett länkbyte får ni gärna kommentera under!

/emma


Kommentarer
Amanda Johansson

Texten i själva inläggen är pytte liten på min dator. :) Vet inte hur det ser ut på din men du ändrar det lätt på: "/** Post's body text **/" i stilmallen! Fast det kanske du visste haha :)
Jobbigt att göra design, tar så lång tid!!

Tack sötis!!

2013-10-21 @ 22:23:49
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se/
Mari

Ser inte alls vad du skriver för texten är superliten :((

2013-10-22 @ 17:45:40
URL: http://marilapintaival.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0