Äntligen hemma!

Hej på er! Hemma för första gången idag bortsett ifrån imorse då. Hade spanska prov, matte lektion och naturkunskap i skolan idag. Efter det gick jag till tåget och åkte mot Örebro för shopping på gymgrossisten. Köpte aminosyror med smak av vattenmelon, var riktigt god! Billig också, 199kr. Efter det åkte jag buss till marieberg och träffade mamma och min syster och tog en fika. Jag åt lite frozen yoghurt med hallon och mörkchoklad, min syster tog samma fast med vit choklad ochh mamma en crosant. Mysigt! 
 
När jag kom hem så tog jag med mig aminosyrerna och drog iväg på en kort promenad till gymmet och körde biceps och triceps. Gick riktigt bra! När jag kom hem så åt jag en kycklingsallad ifrån bowlingen. 
 
Hann inte ta några bilder idag.. Haft fullt upp hela dagen. Men ska iallafall försöka fixa det till i veckan. Imorgon fyller min mamma år så då ska vi få besök och bjuda på mat, Andreas kommer också o gör sällskap. Ska allt hinna med ett gympass, är hemma vid halv 3 imorgon! =) På fredag är det vilodag.. Ne, nu ska jag ta en dusch och sätta mig framför tv:n. Ha en bra kväll! 
 
En bild på min shake och aminosyror, allt ifrån gymgrossisten.
 
 
 
 


Kommentarer
Juliaa

Tack :D

2013-10-02 @ 21:23:04
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se
Juliaa

Tack :D

2013-10-02 @ 21:23:05
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0