Afrodans tar på krafterna.

Afrodans tar verkligen på krafterna! Efter benpasset så vart jag jättetrött, trots jag ätit och laddat innan och nu efter. Så dansen gick inte så bra som jag ville men ändå skönt att man var där och körde! 

Nu har jag precis kommit hem och har ätit en av farmors bullar med ett glas mjök till. 

Imorgon är det vilo dag så imorgon ska jag tänka extra mycket på vad jag stoppar i mig. Mycket proteiner så kör vi på torsdag igen! :) 


Benpress 10x4 80kg 

Squats 40kg 6x5 st

övning med hantlar som tränar bakrelår 10x3 

Framsida lår 6kg 8x3

Sen så körde jag en övning som tränar rumpa o ben. Stod på en högre låda kan man säga med ena benet o gick upp 6 gånger med ena benet o sen böt till de andra o gjorde 6 gånger. Upprepade det 3 gånger. 

Slutsats av dagens träning: TRÖTT! 
Godnatt! 




Kommentarer
Amanda Johansson

Åh herregud!! Jag sprang ofta jätte mycket förut, fast mest på löpbandet men ändå, och nu är jag så jäkla trött på det! Vill spy så fort jag ser ett löpband. Man tjatar ut det så mycket så man tröttnar.. :)

Har blivit jätte dålig på att träna.. usch, skäms. :/ Men du är verkligen så himla duktig! Ja det är bara att kämpa på som du säger!!

2013-10-10 @ 14:38:55
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0