1 oktober

 
Igår efter crossfiten var jag helt slut, jag åt en stor portion med potatis och köttgryta med mjölk och dricka till. Sedan tog jag en lång varm dusch och la mig i sängen brevid Andreas som väntade på mig. Vi låg och pratade och hade det mysigt och somnade tidigt för vi var så trötta. Vaknade dock upp ensam, rätt så pigg ändå! 
 
Gick upp och åt ett jättegott nyttigt surdegsbröd till frukost med ost och salami på. Sedan gick jag en väldigt kort skoldag från klockan 7.50 - 11.10, hade bara två lektioner för att lärare var sjuka och så fick vi en hemläxa istället för att gå o vänta hela dagen på den sista lektionen. Jätteskönt att vara hemma redan nu, då får jag tid till att städa mitt rum, träna och plugga. Har inte fått så mycket läxor hitils vilket är super skönt. 
 
Just nu så sitter jag och äter en skål med turkist youhurt, flytande honung, linfrön, kanel och ett grönt äpple i en stor röra. Verkligen super gott och nyttigt! Du kan göra det ännu nyttigare genom att skippa honungen! Till det dricker jag en stoor kopp kaffe och tre knäckemackor. 
 
bild på dagens röra. 


Kommentarer
Emma

As kul att du börjat blogga igen Beccs, keep it up ;)

Svar: Tack emzzii! Dock inte samma stuk på blogg som förut ;) Hoppas det blir bra!
rebeccaafitness.blogg.se

2013-10-01 @ 13:41:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0