Vad händer nu?

Jag har somsagt bulkat under en kort period och uteslutit kondition o kört de bara 1 gång i veckan. Jag ville bli stor o bygga muskler. Men.. Jag har ångrat mig. Jag tänker inte bulka längre. Eller ja, jag tänker fortsätta äta mycket (hälsosamt) men jag tänker köra cardio i form av intervaller/PW's! Jo, bara för att jag känner mig fet, fläskig, ja ni vet. Jag vill fortsätta bygga muskler såklart(!!) men vill samtidigt ha en tajt kropp, ja, imorgon kanske jag ändrat mig, men jag trivs bäst i en mer deffad kropp än bulk kropp! 


Körde förövrigt ett axelpass förut och gick på bandet i lite mer än 20 minuter. Körde även några bröst övningar. Åkte hem och åt hemma gjorda hamburgare, duschade och slöade i soffan och läste  på lite till provet. Nu senare har jag gjort lite magövningar! Nu ska jag sova.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0