Torsdag den 7 november

Godmorgon!
 
Har inte lektion förens halv 1 idag så jag stallde klockan på 9 men vaknade lite innan. La mig i soffan framför tv:n och ska bara njuta av att vara ledig ett tag till. Hur lyx är det inte att börja halv 1? Dock gör vi det bara idag för de två första lektionerna var inställda och den sista är halv 1 till kvart i 2!
 
Mår mycket bättre idag. Så hilma skönt! Efter skolan så ska jag åka in till örebro för att vänta in mamma och min syster, vi ska gå på stan o så. Ska bli kul, ska försöka hitta ett par nya jeans.
 
När jag kommit hem blir det förmodligen träning som jag ska planera under dagen!
 
Undra vad jag ska äta för gott till frukost idag?
 
den här skulle vara riktigt god till frukost :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0