Tisdag

Hej!

Blandar ihop dagarna.. Trodde det var tisdag igår och idag trodde jag att det var måndag. Huh?

Jaja. I söndags så tränade jag rygg/biceps. Mest bara för det var så hilma kul, höjde också i LASTDRAG!! Igen lixom? What happends?.. Haha! Sjukt kul iallafall och TUGNT!  Lika så blev det igår, måndag, körde axlar och det kändes verkligen så tråkigt för kändes som om det inte tog någonting. Men gissa vem som har träningsvärk idag? Jag! Hihi. Super glad imorse när jag vaknade. Hade också crossfit pass på idrotten med bland annat armhävningar så var trött i bröstet! 

Idag så hade vi tema dag i skolan om kropp ideal. Var väldigt kul och intressant faktist! Så idag var det ingen skola på hela dagen bara gå runt! Åkte hem och sedan tog jag en promenad/pw (vardagsmotion) ifrån stationen o det tog ca en halv timme! Har ätit massor och läst på naturen. Prov på fredag.... Ajaj!!!!

Ikväll står rygg och dans på schemat. Efter det ska jag bara ta det lugnt med Andreas. Saknar han fast jag träffade han igår! Haha

Me this summer. 




Kommentarer
Mari

Ja verkligen :D Så jävla grym kropp!!

2013-11-12 @ 16:43:54
URL: http://marilapintaival.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0